Deklaracja Dostępności
Ognisko Pracy Pozaszkolnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.oppochota.superszkolna.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale.
- Filmy nie mają napisów i audiodeskrypcji.
- Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
- Część treści tekstowych nie jest dostępna cyfrowo.
- Nieprawidłowa struktura nagłówków.
- Na stronie występują linki bez prawidłowego opisu kontekstowego.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Nadmierne koszty:
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Treści nieobjęte przepisami:
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marzena Lamus — mejlowo administracja.oppochota@eduwarszawa.pl lub telefonicznie +48 72 345 78 04.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Marzena Lamus pod adresem administracja.oppochota@eduwarszawa.pl lub w siedzibie jednostki: W.Skorochód- Majewskiego 17 02-104 Warszawa.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
Główne wejście posiada schody. Wejście od strony hali sportowej jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostosowanie wejść do budynków:
Główne wejście posiada schody. Wejście od strony hali sportowej jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostosowanie korytarzy:
Korytarze są dostosowane do osób z niepełnosprawnościami.
Dostosowanie schodów:
Schody nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Dostosowanie wind:
Budynek nie posiada wind.
Dostępność pochylni:
Budynek posiada pochylnie przy głównym wejściu do szkoły.
Dostępność platform:
Budynek nie posiada platform.
Dostępność tyflomap:
Budynek nie posiada tablic tyflograficznych.
Dostosowanie parkingów:
Budynek posiada miejscem parkingowym, które może być wykorzystywane przez osoby niepełnosprawne.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Tak, pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Kontakt za pomocą poczty elektronicznej, tłumacz PJM na stronie internetowej.
Dostępność tłumacza języka migowego:
Istnieje możliwość skorzystania z obsługi on-line tłumaczenia polskiego języka migowego (PJM).
Dostępność informacji głosowych:
Budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących.
Dostępność pętli indukcyjnych:
Budynek nie posiada pętli indukcyjnych.