Deklaracja Dostępności

Ognisko Pracy Pozaszkolnej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.oppochota.superszkolna.pl

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:

 

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

 

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Zdjęcia nie posiadają prawidłowego opisu lub nie posiadają go wcale.
  • Filmy nie mają napisów i audiodeskrypcji.
  • Część plików nie jest dostępnych cyfrowo.
  • Część treści tekstowych nie jest dostępna cyfrowo.
  • Nieprawidłowa struktura nagłówków.
  • Na stronie występują linki bez prawidłowego opisu kontekstowego.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Nadmierne koszty:

Brak informacji o nadmiernych kosztach.

Treści nieobjęte przepisami:

Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.

 

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Marzena Lamus — mejlowo administracja.oppochota@eduwarszawa.pl lub telefonicznie +48 72 345 78 04.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Marzena Lamus pod adresem administracja.oppochota@eduwarszawa.pl lub w siedzibie jednostki: W.Skorochód- Majewskiego 17 02-104 Warszawa.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

 

Pozostałe informacje

 

Dostępność architektoniczna

 

Dostosowanie budynku:

Główne wejście posiada schody. Wejście od strony hali sportowej jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie wejść do budynków:

Główne wejście posiada schody. Wejście od strony hali sportowej jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie korytarzy:

Korytarze są dostosowane do osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie schodów:

Schody nie są dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.

Dostosowanie wind:

Budynek nie posiada wind.

Dostępność pochylni:

Budynek posiada pochylnie przy głównym wejściu do szkoły.

Dostępność platform:

Budynek nie posiada platform.

Dostępność tyflomap:

Budynek nie posiada tablic tyflograficznych.

Dostosowanie parkingów:

Budynek posiada miejscem parkingowym, które może być wykorzystywane przez osoby niepełnosprawne.

Prawo wstępu z psem asystującym:

Tak, pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Kontakt za pomocą poczty elektronicznej, tłumacz PJM na stronie internetowej.

Dostępność tłumacza języka migowego:

Istnieje możliwość skorzystania z obsługi on-line tłumaczenia polskiego języka migowego (PJM). 

  • Link do tłumacza ul. Hankiewicza 2: OTWÓRZ
  • Link do tłumacza ul. Majewskiego 17: OTWÓRZ

Dostępność informacji głosowych:

Budynek nie posiada głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność pętli indukcyjnych:

Budynek nie posiada pętli indukcyjnych.